Popular Posts

Thursday, November 10, 2011

ANEKA BENGKUNG

ANEKA BENGKUNG 

BENGKUNG ZIP BERINFRARED

BENGKUNG LILIT @ BENGKUNG JAWA

BENGKUNG ZIGZAG @ BENGKUNG TALI KASUT

ANEKA BENGKUNG

Terdapat 3 jenis bengkung yang selalu kita gunakan selepas bersalin... ketiga-tiganya mempunyai fungsi yg sama iaitu untuk memelihara dan memulihkan bentuk badan selepas bersalin..

1-BENGKUNG ZIP BERINFRARED
Mudah digunakan.. hanya perlu zipkan sahaja... sesuai dipakai bila-bila masa x kira di mana anda berada... bukan hanya dipakai oleh ibu lepas bersalin sahaja.. wanita-wanita dan lelaki yang mahu mengempiskan perut dan juga ingin merampingkan pinggang juga boleh memakainya. Free saiz.. ukuran pinggang 22-39 inci boleh menggunakannya.. sangat selesa dan tidak bergulung..

 HARGANYA HANYA ...
RM 36 TERMASUK POSTAGE UTK SEMENANJUNG 
RM 40 TERMASUK POSTAGE UTK SBH/SWK

UNTUK PEMBELIAN 10PCS KE ATAS... HARGA BORONG AKAN DIBERIKAN.. MMG BERBALOI2!!

OLEH KERANA PERMINTAAN YG TINGGI MAKA STOK MEMANG SENTIASA ADA..

2-BENGKUNG LILIT
Bengkung lilit atau lebih dikenali dengan bengkung jawa ini memang telah lama diamalkan oleh orang-orang tua kita suatu masa dulu.... memang hasilnya cukup menakjubkan.... lihat saja nenek-nenek, makcik-makcik dan ibu-ibu kita yang mengamalkannya..... badan mereka langsing seperti anak dara.. itulah hasilnya jika rajin mengamalkan bengkung lilit ni... Untuk memakainya memang agak susah sikit.. tapi hasilnya memang berbaloi-baloi.. selalunya bengkung ni dibuat daripada kain belacu yang berwarna krim tapi saya menggunakan kain pure 100% cotton stripe agar lebih kuat dan tidak nmpk kotor...

HARGANYA HANYA
RM 60 X TERMASUK POSTAGE
POSTAGE  RM8.00 UTK SEMENANJUNG 
                    RM11.00 UTK SBH/SWK

STOK SEDIA ADA

3- BENGKUNG ZIGZAG
Bengkung zigzag ini diperbuat dari kain belacu yg bermutu tinggi dan dilapik bahagian hadapan dengan kain viscose maroon untuk mengelakkannya dari cepat kotor.. senang digunakan bagi yang mahu berpantang bersendirian di rumah.... hanya perlu silang-silangkan tali seperti tali kasut...  ukurannya panjang 18 inci dan lebarnya 55 inci..

HARGANYA HANYA 
RM 50 TERMASUK POSTAGE UTK SEMENANJUNG 
RM 60 TERMASUK POSTAGE UTK SBH/SWK


Berminat?? Boleh hubungi saya Sue di 0192892995 / 0173761666 untuk tempahan dan info lanjut..

Payment boleh dibuat melalui acc :
162487113921 maybank   Suhaila Hassan
7008484520  cimb  Suhaila Hassan


  

No comments:

Post a Comment