Popular Posts

Sunday, November 7, 2010

Bengkung bersalin zigzag

BENGKUNG BERSALIN ZIGZAG

PERHATIAN UNTUK SEMUA BAKAL IBU!!!
Bakal-bakal ibu selalunya akan mengalami kesukaran semasa memakai bengkung.
Di antaranya ialah: 
  • Tidak tahu memakai bengkung dengan cara yang betul.
  • Berpantang bersendirian di rumah menyebabkan tiada sesiapa yang boleh menolong anda ketika memakai bengkung.
Masalah-masalah seperti di atas yg akan menyebabkan kebanyakan ibu-ibu yg teringin melangsingkan badan hanya berpantang separuh jalan.Sesungguhnya tiada seorang pun wanita yg tidak mahu kembali kelihatan menarik seperti sebelumnya tetapi niat yg ada sering terhalang pleh masalah yg melanda.

Di sini ingin saya perkenalkan BENGKUNG yang bakal dapat memudahkan anda semasa berpantang.

BENGKUNG BERSALIN ZIGZAG
Bengkung bersalin zigzag merupakan bengkung yg dicipta khas untuk ibu-ibu lepas bersalin. Ia bertujuan untuk mengembalikan semula bentuk badan menjadi langsing seperti sediakala.
Ia mempunyai rekabentuk yg lebih moden dan lebih mudah dipakai. Ia bukan saja dapat mengembalikan bentuk badan seperti asal tapi juga dapat menguatkan semula otot-otot yg mengembang dan lemah akibat proses mengandung dan bersalin."mahukah anda mempunyai perut yang buncit dan menggeleber??" Sudah tentu jawapannya tidak. Nah.....ini jawapannya.. ada di sini>>>>>>> GUNAKANLAH BENGKUNG ZIGZAG ini secara tetap dan teratur dan anda akan dapat hasilnya.

Diperbuat dari kain belacu bermutu tinggi dan dilapik dengan kain cotton untuk membuatkan ibu-ibu yg memakainya rasa selesa, tidak merasa gatal kerana ianya menyerap peluh. Ianya juga tidak panas dan lembut pada kulit. Bengkung zigzag yang mempunyai 2 tali ini juga amat mudah utnutk digunakan bahkan ibu-ibu boleh memakainya sendiri tanpa perlu pertolongan orang lain.

DENGAN ITU....JIKA MAHU LANGSING SEPERTI SEDIAKALA...GUNAKANLAH BENGKUNG ZIGZAG.

DAPATKAN SEGERA!!!
HANYA RM 40.00  RM 35.00
kos penghantaran rm 6.00

HUBUNGI ...SUHAILA 0173761666 DAN DAPATKAN BENGKUNG ANDA SEKARANG...
PILIHAN DI TANGAN ANDA......

No comments:

Post a Comment